halloj!

Hejhej! Lovade en person att jag skulle göra ett litet inlägg så här har du! :) hejdå!

Hehehehh skoja bara, idag har jag varit i stan och kolla på mellandagsrean och hittade faktiskt en tröja!
Brukar nästan aldrig hitta något nu för tiden så, men det var ju bra!
Hm, vad ska man skriva tro?
Var i stan med Nicklas och han hitta också en tröja <3
Sen gick vi och åt med min mama och sen rullade vi hem!
När vi kom hem tillslut eller upp till Nicklas så har vi bara suttit och spela LOL haha för ni som inte vet vad det är så... synd för er! (a) Nej men det heter League Of Legends! Och det är awesome!! Och jag är bäst av alla (a) eller hur var det där? :]
Nej nu blir det att spela lite till sen se en film med älsklingen!
Ha det bra hejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png