Jävla mellandagsrea....

ÖLKAHÖIHIDHIUH#D. Åkte in till stan imorse med Jasmine å Cissi. (Vi tog 9.10 bussen så jag är LAGOMT less just nu). Har alltså gått på stan från kl 10 till ungefär 5 idag, OCH GISSA VAD!? JAG KOM INTE HEM MED EN ENDASTE PENAL. INTE ENS EN ENDASTE LITEN LITEN GREJ. :(:(:(:( jag hatar mellandagsrea.... och jag har inget å ha på mig på nyår heller.... tagg på livet just nu känner jag....

kör några dagar här nu för jag har ju totally glömt bort de ;p

dag 20 - den här månaden
jul, jul, jul typ. men det har varit en rätt okej månad än så länge iaf ;)

dag 21 - ett möte
vadå för möte? har inte haft nått speciellt möte ;p

dag 22 - det här upprör mig
MELLAN-FUCKING-DAGSREAN


(bild: google) jag och cissi fick seriöst utrymma bik bok för det var så jävöa mycke folk där. jag får seriöst panik. PANIK.

nu ska jag se på glee

HANE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png