moviestar!

Tralalalllalaalaaa.. Hejdär sitter hemma och är typ hur sjuk som helst vill bara spola tiden så jag blir frisk igen!
Vill kunna vara med älsklingen men icket... Vad ska man skriva..
Den här veckan har jag fältstudievecka eller vad det heter och det menas med att jag är på ett handikappboende (det är dom som går op som är på det) och där ska jag bara kolla vad dom gör och sånt. Blir lite drygt i längden men det är sånt man får ta! Hm.. I helgen bilr det nog pappa och på fredag så är det 5Månader med Nicklas och det ska väl firas eller? JA det är väl klart så det blir att fara till stan och äta något gott och se bio eller något annat trevligt! Nej nu ska jag gå och lägga mig ett tag och vila ut och hoppas på att jag blir frisk snart! hejdåå!

(Jag och Sara bjuder :] Eller jag bjuder åt henne hihih) P.s gammalbild

Postat av: SARAPARAMITTIMARA

SAAAAAABIIIINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :o:o:o:o:o INTE OK, INTE OK ALLS :O

2010-12-08 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png