oopsi

lite dålig uppdatering kanske. men har varit kind of upptagen i helgen. var å handlade julklappar i lördags i stan (äntligen klaaar!) sen på kvällen fick mman ju finbesöket av liddemannen så vi såg på sex & the city. sen på söndag delade jag ut reklamen som tog 6 timmar för fan :O men ska int göra det nå mer så. he sög ju.
hahah asså det här med dag 8 dagens outfit elr nått, det har jag totaly glömt bort så ska försöka komma ihåg det tills imorn istället så jag kan ta ett litet kort på mina kläder för dagen då. intressant.


mysche fint [y]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png