EMO inlägg... typ

JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT LESS PÅ FALSKA MÄNNISKOR

Jag trodde att jag kunde lita på dig, att du inte skulle springa och berätta det för *, som i sin tur berättar det för ALLA.
Falska rykten är väl nått man måste lära sig att leva med tror jag... Om man inte gör något åt det.
Det ända jag har gjort åt saken är att skälla ut den här personen.
Men vad fan får man tillbaka?
Asså jag blir så satans jävla förbannad om jag får säga det rätt ut på det viset.

You say you didn't mean to break
My heart but boy you did, I'm over it
Adieu to you and all your games
And all your crazy friends
This is the end



/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png