HAHA

jag tror jag dör :P
här sitter man hemma och så kommer småsyskonen hem och det första syster säger till mig då är "en kille i min klass vill ha chans på dig. han har sett dig"   och jag svarar vem är pojken :P
och sen frågar hon om han får det och jag måste ju faktiskt säga att svaret är nej men det är väl ganska sött att en liten kille på 9år vill vara tillsammams med mig eller ska vi säga ihop haha. aja men nu ska jag snart och träna småbarnen så vi ses och förlåt för dålig uppdatering från mig ska bli bättre jag lovar! puss<3

Postat av: Sara hihihih

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2010-02-18 @ 18:27:11
Postat av: sabina

HAHAH jag dog :P

2010-02-20 @ 19:14:55
URL: http://tafselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png