SÖNDAG

Den här söndagen var fett tråkig -.-
Det ända jag har gjort idag är att ladda ner låtar till mobilen (a) Men, ikväll blire spinning! Det lär behövas xD




//Sara

Juste! Jag och Felicia var ju i stan igår. Fast jag var ganska pank, så det enda jag köpte var en svart tröja från H&M. Sen så hade vi tänk gå på "brandrean" på stadium, men det var as lång kö så vi pallade inte, och när vi väl tänkte gå och ställa oss i kön så hade dom stängt.

Efter det så drog jag till Sabina och vi gjorde några private things som egentligen aldrig blev gjort, men ååååkej (?). Sen drog vi till Felicia och såg på Melodifestivalen och efter det såg vi en film :D Och satt vid datorn...... xD Hahah
Postat av: linnéa

svar; nej ja gör inte bloggdesign :)

tack så jätte mycket, desamma :D

2010-02-22 @ 06:24:15
URL: http://eemelieliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png