TORSDAG

Jag är lat idag. Det betyder att jag orkar faktist inte lägga upp bilder från idag xD

Jungfrun (2010-02-18) 
Du kan känna dig lite trött. Du kanske inte får tillräckligt med sömn. Se till att du tar det lugnt.

FETT LÄSKIGT ATT MINA HOROSKOP STÄMMER ÖVERENS TILL 99 % ;O;O
Jag är jättetrött och höll på att somna på sista lektionen idag, och kolla vad som står i mitt horoskop när jag kommer hem.

Hela min dag har faktist varit fett läskig. Det var nån random kille som ringe mig och fråga om jag var Sara, när jag kom hem så äre nån annan random kille/tjej på apberget som har blockat mig!? Jag har inte ens snackat med den personen och jag har absolut ingen som helst aning om vem det är vilket jag inte kan ta reda på nu heller ;S
Asså jag gillar inte den här veckan.....Bara krångel som uppstår, men jaja. Det är väl sånt man får leva med ibland i guess. 



/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png