1000 meter

Jag och ffel tog oss faktist till badet idag och simmade 1000 meter. Fan va duktiga vi är.
Men jag måste faktist erkänna att det var pretty jobbigt, haha. Speciellt när man måste akta sig för nån som försökte simma nå jävla konstigt, typ bröstsim, fjärilssim (vafan hetere?). Han kunde fan inte det han gjorde. När man simma förbi han så ba plaska han och hade sig, det ba stänkte upp på alla som simmade förbi han, man ba halååååå det är inte ba du som är här !??!?!
Hur som helst, sen for jag hem och halvt städade mitt rum, pallade inte vara noga. Men jag rensade ut i min garderob så nu är pretty mutch hälften av alla mina kläder gone forever. När jag fått min lön måste jag till stan och köpa höstkläder...



/S.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png