bad in the älven

Det var ju f1 kallt från början kan jag ju säga. Men efter ett tag vart det riktigt skönt :) Men när väl jag och Felicia hade kämpat oss i, nä då kliver Olivia och Sabina upp ;o Man ba hallåååå!?!? Och Olivia som sa att hon var en badkruka... yeah right (a) hon var fan först i ;o


hahahaa, fint


haha söt handduk hon fick låna av mig:]


här har vi då "badkrukan".... :]

Sen gick vi upp å fika pollykaka som snart kommer ut genom mina öron.... Sen fick Felicia nå cp ryck och började springa runt och jaga olivia runt studsmattan. Sen fick hon ännu ett cp ryck och försökte dra ner mina byxor (utan att lyckas såklart;) ) följt av att börja göra nå jävla karate moves, vad vare för fel på kvinnan!? ;O
Sen brumma vi ut med mopparna, och jag säger bara en sak: Man vill inte åka med Olivia (inte för att jag gjorde det, det gjorde ffel, men jag körde bakom) CRAZY ju, hahahah typiskt den flikkkkan asså (a)

SYL!/Sarrissss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png