Drottningholm

Som rubriken lyder. Idag åkte vi pendeltåget in mot Stockholm, sen virrade vi runt, gick vilse och visste inte vart vi skulle ta vägen. Men sen hittade vi stadskajen och tog en ångbåt ut till Drottningholm. Det var ganska intressant att se själva slottet inuti. Vi valde att ta en guidad tur så vi gick i en grupp med nån människa som snackade (a) Men man fick inte ta bilder där inne :( Men tog ganska många där ute och på trädgården (som är oändligt stor) som jag kanske lägger in när jag kommer hem ;) Men satan vad varmt det var/är ;O Minst 30 grader och då skojar jag inte :O


Go-posen ;) hahahah fail


Brorsan tar allt godis....

Nu ska jag hoppa in i duschen och vila mina ben ;o HANE :D//Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png