firrerifirre

Är fett trött idag och har finally slutat jobbet. Så jävla tråkigt. Måste stå ut i typ 8 dagar till -.-
Men igår så var iaf jag, Sabina och Therese och badade i älven ;) Fast det tog ett tag innan vi kom i.... Hahha, efter det bastade vi, fett skönt ;D
Hahah sen hände en liten rolig sak där: (och fråga inte vem Morre är, för förhoppningsvis läser han inte den här bloggen...)

Sabina: HOPPA I NU SARA! :O
Jag: Men tänk om jag landar på en firre ;o
Sabina: Eller Morre....HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH
Jag: ..... -.-
Sabina och Therese: HAHHAHAHAHAHHAHAHHA
Jag: HAH! HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH
Sabina: HAHAHHAHAHAH vafan xD
Jag: HAHHAHA jag kom på att det var roligt nu :D:D:D

Ja, ibland är man efterbliven.

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png