Fjäderholmarna

FYFAN var vamt det har varit idag. Jag har bränt mig på axlarna trots att jag smorde in mig med solkräm OCH bar vanliga normala kläder hela dagen. (Har alltså inte legat och solat). Vi tog båten ut till Fjäderholmarna idag. (Stockholms närmsta skärgårds-ö). Så vi har gått runt och tittat där, ätit glass och fikat å massa ;)
När vi kom tillbaka till hotellet gick vi ut och åt på O´Learys (stavning?) och nu sitter jag här.
Imorn ska vi typ åka hem, så jag är nog hemma imorgonkväll :)

Och juste! JAG ÄR FEEEETT GLAD! JAG SKA BOKA SPRÅKRESAN TILL KALIFORNIEN SOMMAREN 2011 (nästa sommar) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D:D:D::D:D:D::D:D JAG LÄNGTAR REDAN :D Mamma skulle hjälpa mig, så vi ska boka innan 23 augusti, för då får man 2000 kr i rabatt :)

//Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png