Ibland suger livet

När man somnar klockan 2 på natten och vaknar 8, så tycker man faktist att livet suger.
Hade egentligen inte tänkt att vakna klockan 8, men den tiden så var typ alla uppe och skulle ha frukost eftersom killarna skulle iväg och spela match på väncupen.

Igår var det iaf najs ;) Vi var på väncupen i stort sett hela dagen, sen for vi hem och åt middag och efterrätt och godis och ja... typ allt. (Kussingarna var/är ju här).

Ahja iaf. Jag får nästan skylla mig själv lite att jag somnade så sent. Emma kom faktist med en bok (sista boken i twillight sagan!!!!! :D) som jag låg och läste. Å den är så jäkla bra! Det står faktist på baksidan ba "Varning: Extremt beroendeframkallande!" hahaha och det kan jag faktist hålla med om!

Iaf, idag ska jag sova....läsa....sova....läsa...sova...läsa...SOVAAAAAAA

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png