Jobb och bad

Jag har från och med idag sommarlovets mest 10 tråkigaste dagar framför mig. Jobb. Fyfan vad tråkigt det var idag. Men vad gör man inte för pengarna? ;)
Men ikväll ska jag, Sabina och Therese bada i älven :) Tur man kan blanda tråkiga dagar med lite roligt, haha

Juste. Hämtade ut ett paket idag, det var från h&m. Ett par skor och en kofta. Asså jag beställde det för typ 2 månader sen och det kom idag :O jävla cp h&m... okej, nu ska vi inte va negativa, det kom ju iaf.... ;)


Bjussar på en bild från igår med liniiiis<3

pussN/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png