Justin Bieber på Omegle.com? Yeah right...

Hahhaha måste få berätta en rolig sak för er xD
Jag satt och nolife:ade på www.omegle.com och hade webbkameran på. (Dock visade jag mig inte, aldrig att jag skulle göra det, eeuuw) Iallafall. Vart dissade av många kineser och italienare och ja.... alla möjliga people.
Sen så vare nån som disconnectade och då kommer det ju upp en ny person aoutomatiskt. Så då vart det svart på båda webkamerorna.
Sen ba dyker JUSTIN BIEBER upp helt plötsligt (?!?) Han ba:

"Hey, i´m Justin!"

Så jag ba fick typ panik och ba:

"Justin!? OMG?"

Och han typ började garva och ba ja blablabla ni fattar. Så jag ba, WTF!? Så jag ba börja snacka med han, haha pretty kul.

Jag: What are you doing at omegle.com?
Justin: Just meeting some fans, i did just come on för like 10 mins ago, haha

Och sen sa han att om jag skulle flasha mig för han så skulle jag få en gratis biljett till hans konsert. Jag ba ööööhh (???)
Då tyckte jag verkligen att det började spåra ur, men det var ändå kul haha, så jag fortsatte snacka med han. Jag tänkte ba, haha ofta, tänkt om det verkligen är han. Men då så sa han att han skulle gå för att hans telefon ringde och tydligen för att jag inte flashade. Jag ba ööööööh, sen ba stack han. Hahah men jag printade, haha kolla här!


HAHAHHA

Sen fick jag typ panik när vi lagt på, så då skrev jag till Sagali ba "OMG JAG HAR SNACKAT MED JUSTIN BIEBER" och massa haha, dumfan som jag är, hahahah och hon ba OFTAAAAAA!? Hahaha, herregud vilket drama. Men det var fan roligt xD

Men det är nog fejk, det spårade ju ur helt och hållet när han sa att jag skulle flasha mig, haha idiot som egentligen satt där bakom kameran.

PUSS!/Sara
Postat av: Nicolina Jovic - Fotoblogg

Aw vad sööt!!



SVAR: Jag skulle nog ge den 9 :) <3

2010-07-05 @ 15:50:30
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/
Postat av: liniiis :]

HAHA FUCK SARA damn va coolt :D

2010-07-06 @ 23:18:10
URL: http://krulllina.blogg.se/
Postat av: ida

Hände mig med ;) Fick panik när jag såg honom,konstigt nog ringde hans telefon när han snackade med mig oxå ^^

2010-07-20 @ 19:16:57
URL: http://sthlmstyle.blogg.se/
Postat av: leyla

OMG MÅSTE GÖRA SAMMA SAK

2010-08-31 @ 22:56:52
Postat av: Anonym

haha, ja torr inte det är sant:)

för jag har också gjort det, med samma webbkamerasak.

allstå att han såg likadan ut, för man kan bara ta videos från en sida på honom och sen ha dem i webben

sorry

2010-11-01 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png