Live From Sollentuna!

Yäääh! Internet funkar ;D Efter en vidrig natt i Gävle och några (många) timmars bilåkning är vi finally framme :D
Sitter just nu på hotellrummet i Sollentuna. Supernajs hotell måste jag faktist säga. Idag har vi shoppat (iaf jag och mami), fick med mig 2 kjolar, ett par shorts, en blus, ett linne, armband och 2 par örhängen ;)
Vi har nyss ätit, det var förjävla god mat här på hotellet ;O
Ahja, här kommer lite live-bilder from the hotelroom! ;D


En dålig bild där man ser lite av kjolen jag köpte idag :)






Resturangen, som man ser från vårat rum ;)


Imorgon ska vi (förmodligen) besöka Drottningholms slott ;) Så håll utkik på bloggen imorgonkväll för ännu ett inlägg ;D;D

PEACE AND LOVE (och nej, inte festivalen peace and love, only en hälsning från mig till er) //Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png