Pics


Hotellet


Bruuushan (och hans stora kärlek, kickbike -.-)


När vi kom började vi med en shoppingrunda och fika i sollentuna centrum


Sen åt vi på hotellet




På onsdagen tog vi båten ut till Drottningholm





På baksidan var det en sån här "evighetsträdgård"




Me and the broooh (fail på mig)




På torsdagen tog vi enbåt ut till närmsta skärgårdsön - Fjäderholmarna






HAHHAHA jag bjuuuder


Vi försökte få en bra hoppbild, men lyckades inte (a)




Sen bar det iväg tillbaka till the hotel, vi passerade slottet


Vill ni se en rolig grej?





Jag lovar ni älskar mina tummen upp bilder, right? HAHAHAHHAH

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png