Stan

Har varit i stan idag Hittade inte så mkt, ett linne bara. Men måste spara pengar till v-dagarna och framförallt Stockholm ;)

Men satan så arg jag vart på vägen dit. Jag skulle ta 13.10 bussen in. Så när den bussen kom och alla skulle kliva på då ba skakade busschaffören på huvet. Då sa han att han bara släppte av och att den här bussen går inte på skollov. Så jag ba daaaaaaaaamn. Så då fick jag sitta i 20 minuter och vänta på halv 2 - bussen. inte så länge, ska inte klaga egentligen, men ändå. Men det var inte det värsta.

När den bussen väl kom så var den SMOCKFULL och vi var minst 10 pers som skulle kliva på den. (Det var en sån här -våningsbuss) Men jag betalade och gick upp och hoppades på en plats. Det fanns ju knappt nå platser. Men då såg jag en brevid nån som jag inte skulle ha valt att sitta brevid, men vafan gör man.
Asså inget illa menat nu, men det var en turk eller italienare eller ja, (vad ni än kallar honom så var han en utlänning) med bakåtslickat hår och tight body typ, you know.... Å ni vet, dom ska ju alltid lukta extra parfym också. Jag gillar verkligen inte att sitta brevid sånna efter en dröm som jag hade förut, för inte så längesen. Tänker inte gå in på vad den handlade om, men den var ganska obehaglig.
Iaf, jag frågade snällt om det var ledigt och då drog han igång med sin brytning ba "jaaaaah! fvarrrrsegoood" också pekade han på den lediga stolen. Det enda jag tänkte på fnär jag satte mig va "snälla prata inte med mig, prata inte emd mig, prata inte med mig".
Och YES, jag klarade mig faktist. Under en hel halvtimme klarade jag mig.

Menmen, det var den dagen det. Ikväll ska jag ut å springa i think.

SEE YOU GUYS L8ER //Sara

HERRÅ :D (hahahha)


(Ja jag vet, dålighumor.se, tur man kan roa sig själv iaf)
Postat av: Nicolina Jovic - Fotoblogg

SVAR: Ja det är den :) <3

2010-07-06 @ 22:07:12
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png