Think about me and remember i´m alone at the break of dawn

(Jag är fattig på rubriker)

Snackar med Felischisch (Felicia för er som inte fattade det) på msn nu, vi ska ut och springa ikv ;)
Sen när jag kommer hem blire å packa...å packa...packa, å packa. Ja, ni fattar :D
För imorn åker vi to the haupstadt auf schweden ;D;D (Stockholm för er som inte fattade det heller)

Men kära vänner! Jag kommer ha med mig Das Computer så om datorn inte dampar jävel (som den ibland brukar göra) så kanske det kommer något/några inlägg ;)


 Jag och Lina bjuder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png