Workyworky

Jag säger bara en grej. Om ni vill ha kul på erat sommarjobb, välj för fan inte gruppboende då. Nu tänker ni säkert, comon, hur illa kan det vara? Ja, det ska jag berätta för er. Jag får betalt för att sitta ner på ashlet och glo på tv:n. Så illa äre. Vafan gör jag där om det inte finns nått att göra? Då kan jag lika gärna sitta å glo på tv:n hemma och få betalt!? Orkar inte detta asså.... Måste stå ut i ca 1 vecka till....
Och nu till nästa dåliga sak. När jag har jobbat klart så måste jag vänta i typ en månad innan jag får mina cash :O Hur fan tänker dom!? Jag behöver dom den helgen då jag slutar :O Dom pengarna hade jag faktist tänkt att använda till nya skolgrejer och höstkläder. Men i helvete med det :O




Näe asså nu blir jag riktigt förbannad. öjfhnnöerahöiughöieugböeiurgh

Hejdå.

/S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png