RUNNING

Chilldag idag. Har suttit inne och spelat "super mario galaxy" haha, tönt som man får va (a)
Jag gjorde faktist ett försök till att sätta mig ute i solen ett tag, men det var jävligt kallt ;O Vars har den svenska sommaren tagit vägen!?

Btw, jag är totally förbannad på min jävla telefonjävel (ursäkta språket). Jag skulle ladda över låtar på den idag eftersom att min andra telefon med alla mina låtar på är inlämnad. Klantskalle somman självklart är så har jag ju lämnat kvar memorysticket i den andra telefonen. Så hur många låtar tror ni gick över? Två jävla låtar, tillåt mig att garva. Måste fixa ett memorystick, kan inte leva med 2 låtar i typ 3 veckor till.

Anyway, jag och Felicia ska ut å springa ikväll (igen) ;) Wish me luck.


En favorit i repris (Stinas bild)

HA EN JÄVLIGT BRA KVÄLL/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png