Straff-yatzy

Igår var jag och Stina hos Felicia, vi lagade asgod mat och åt tåååååårta =D Sen körde vi straff-yatzy från en bok. Hahah det var fett roligt! xD Man skulle slå två tärningar och siffran som uppstog på tärningarna blev det straff man skulle göra. Stina började och fick nummer 9 där det stog att man skulle öpnna dörren och ropa "hallå allihopa! jag har diarré!", jag trodde seriöst inte att hon skulle göra det, så jag ba satt å garvade. 1 minut senare hör jag från dörren hur hon står å verkligen skriker "HALLÅ ALLIHOPA! JAG HAR DIARRÉ!" HAHHAHA Jag trodde jag skulle garva ihjäl mig, vi låg på golvet och garvade i typ 10 min XD Sen så fick jag självklart samma nummer och skulle också skrika att jag hade diarré. HAHHA så då fick vi ligga på golvet och garva i typ 10 minuter till (a)
Hahah, sen vare massa mer också, bland annat så fick Stina stå i ett hörn, hålla om sig själv och låtsas hångla med sig själv och säga "åh, jag älskar dig!" haha :]

Lyckad kväll iallafall :)

//Sara
Postat av: matildaa

sv: Usa, Kalifornien, precis utanför san francisco ska jag bo :D

2010-06-15 @ 19:56:48
URL: http://matildakjellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png