Tisdag

Hade sovmorgon imorse och när jag väl kom till fysiken så kom aldrig läraren så jag hade lika gärna kunnat sova ännu längre ;o Man ba kommer dit å typ sitter där sen ba "nähepp, ingen lektion" , man ba "nähe, men jävla fucktards, SÄG DET LITE TIDIGARE DÅ SÅ KUNDE JAG HA VARIT HEMMA OCH SOVIT NU!" Ursäkta mina svärord men man blir ju förbannad, jag blir fly förbannad! (wannabe bettan)
Ahja, vi chillade iaf i oasen istället, sen på idrotten spelade vi brännboll, sen lunch, sen på SO:n spelade vi brännboll mot sjuorna, haha, vi vann med typ 91 - 39 ;)
På hemunskapen gjorde vi mackor och for ner till älven, fikade och spelade kubb :)

Btw, det är ju 1:a juni idag, SOMMAR! =D

Damn, jag kom på att jag har löptest imorn....



//Sara
Postat av: Verran ♥

Eeeh, OK men jag är inte så bra. men kan testa :)

Skicka bilderna till [email protected] och skriv hur du vill ha det så får jag testa :D

2010-06-01 @ 21:08:45
URL: http://crazyverran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png