BACKEN

jaha då har man varit i backen ikväll! var länge sedan sist nu men det var inte så kul för man fick ingen fart för det blåste rakt på en men det fick gå ändå :)
nu sitter jag och tråkar typ.
jag vet inte vad jag ska göra! blir väl att sova snart skull jag tro :)
nej idag har vi haft teknik på skolan för första gången i nian :P vi ska skriva om en uppfinnare och det kan ta sig där bak för jag vet inte vem jag ska skriva om!
men nog om det är det någon som har någon bra musik? :) skulle verkligen behöva det just nu!
men vi hörs hejdå! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png