Dålig uppdatring? - SÖNDAG

Jag vet. Dålig uppdatering ? Svar: JA.

Min ursäkt är att mitt tangentbord har varit helt cp, det går inte att skriva. Så på msn har jag fått rita med den där pennan när jag ska skriva med nån (A)
Men nu verkar det var helt okej igen.

Söndag idag, och det suger typ. Fast det är ändå bra. För imorn äre måndag och då behövar man inte kliva upp halv 7 :D:D FÖR DET ÄR FINALLY SPORTLOV!

Igår (lördag) spenderade jag tiden på Vännäs Big Jump med Sabina, Emma och Agnes. Mina tår höll på frysa hjäl, men förutom det så var det nog ända ganska värt pengarna...tror jag ;p

Efter det for jag hem och åt, duschade och gjorde mig i ordning för kvällen som jag spenderade hos Lina tsm med Felicia, Sabina och Patrik. Fast vi gick hem ganska tidigt men ;p

Bilder kommer sen, i promise!

KYSSAR/Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png