JAG ÄLSKAR STALKERS <3<3<3<3<3<3<3 /Onsdag

Tänk att man kan ha några fans som älskar en så otroligt mycket att man går till mitt hus, ställer sig utanför mitt fönster och ropar på mig. Det verkar ju vara väldigt intressant.

Nog om det och nu till onsdagens händelser. Idag har varit värsta pluggdagen för mig. Först på lagdagen pluggade jag matte, so och biologi. När jag kom hem pluggade jag matte i två timmar, sen åt jag, efter maten skrev jag klart tyskaläxan och sen skrev jag lite merpå so:n och efter det räknade jag det sista i matten. JAG ÄR HELT SLUT. Men jag måste fixa G imorn på matteprovet....
Imorn börjas dagen med so och sen träslöjd. JAG HATAR FUCKING TRÄSLÖJD. Hoppas jag överlever...
Efter det äre lunch och sen matteprov. Hoppas jag överlever provet också....


Gammal bild från skolavslutningen förra sommaren

//Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png