Stan igår

GODMORGON :D


Som sagt var så var vi i stan igår. Eller rättare sagt, jag och Felicia var i stan och Sabina kom senare och åt med oss och sen såg vi på bio.
Jag köpte två tröjor och ett par leggins. Har tänkt på en sak? Jag använder aldrig jeans :O Jag äger typ två par jeans och typ 3645235654296 st leggins :] Jag vet inte varför, eller jo jag vet varför - Jag gillar inte jeans (a)

Efter vi (jag) hade shoppat så kom Sabina som sagt var och då åt vi på subway. Sen drog vi oss mot bion fastän det var typ 2 timmar kvar tills den skulle börja. Men vi satt vid fönstret och snackade på. Och typ kanske skämde ut oss lite, men vad lever man livet för?:] Man måste ju få synas och höras ibland:]





                                                               Hahahha fail bilder typ jaaooh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png