BLADLÖSS

....gillar vi inte. Vi skulle grilla på hemkunskapen idag i skolskogen. JAG HATAR SKOG. JAG HATAR BLADLÖSS. JAG HATAR GEGGA. JAG HATAR ATT LUKTA RÖK. That´s it.

Enligt Felicia så är man fjortis om man inte gillar skogen? Jag vill inte kommentera hennes åsikt, men jag kan säga att hon är ju fd scout så det kanske inte är så konstigt att hon är kär i skogen ;) (a) MOAHAHAHAHHA där fick du Felicia

På tal om bladlöss. Ja, det kryllade med bladlöss på bänkarna där nere. Fyfan säger jag bara. Jag tror jag fick minst 5-6 stycken på mig som kröp på mitt ben. Det slutade med att jag vägrade sitta på den där bänken och istället ställde jag och Sabina oss på varsin stubbe (a) Hahah

Fast actually så är spindlar värre, tur att det inte kryllade av spindlar istället (a) Nä ush, nu ska vi inte prata äckligheter här xD

NU SKA JAG UT OCH SPRINGA (har löptest på onsdag, damn åxå...)

//Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png