Helgen:

Fredag: Vi spelade brändboll, typ 20 pers, på myran, haha satan så kul det var! Jag var med typ 2 omgångar, sen orkade jag inte mer, jag har typ "träningsverk" i armen nu av alla slag och kast. Btw, jag suger på att kasta, asså jag kan inte få iväg den! :O Den flyger typ 5 meter, sen ba BAAM så landar den på marken och alla garvar åt mig (a) Hahha, men nått måste man ju vara usel på så.. ;) Sen drog vi på ikaros.

Lördag: Jag och mamsen for till stan, jag köpte typ mkt :O Men jag köpte iaf sommarkläder, skor och skolavslutningsgrejer, en mascara, armband och sånt. Men jag är helnöjd över mina skolavslutningskläder iaf, sjukt snyggt! :D:D LÄngtar tills den dagen, och sista kvällen med niorna :)
När jag kom hem beställde jag ett par vita tygskor från H&M för det fanns inte min storlek kvar i butiken ;p
På kvällen drog jag till Felicia, vi satt typ ute på henens altan och hade allmänt tråkigt framför datorn, sen drog vi ut, men ingen jävel var typ unte så vi drgo hem igen. Alla var ju seriöst på kulturnatta ;O

Idag ska jag plugga HK :(



PUSS!/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png