HEMMA :D

Vi kom hem imorse vid 6 tiden, så jävla drygt!  Har typ knappt sovit 4 timmar inatt, vi var bara 11 stycken som for till skolan -.- Men ganska chilldag idag typ, vi typ somnade på varenda lektion (a)

Jag kan inte ladda upp alla bilder jag tog, så jag sammanfattar kort vad vi har gjort i Göteborg i helgen:


Torsdag/Fredag:


På tåget på väg dit, alla var typ as taggade ;D Till å med Jörgen :D Hahah (Han står bakom mig)


När vi började närma oss centralstationen i Göteborg kände nästan ingen för att vara med på bild, speciellt inte jag (a) Trötta (?) ;)


När vi kom fram duschade vi, sedan drog vi ut i stan! Eller som Göteborgarna säger, centrum ;)

 


Sen åkte vi "paddan-båten" på typ nån slags sight seeing (stavning?)


Sen drog vi till Liseberg :D:D

Lördag:


Här sitter vi och väntar på spårvagnen, UT PÅ SHOPPING ;D


Lunch på donken ;p


På kvällen vart det Liseberg igen ;)

 


Hahah typiskt Jesper ;p

Söndag:


På söndagen (igår) tog vi en båt till Älvsborgs Fästning eller vare nu hette (a)

 

 
Det var nått slagt skådespeleri där, haha, det fan askul xD


Klassen! :)



Haha jag och Therese ;p


Sen bar det iväg hemåt ;)

Hare gött! :D /Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png