Packar! :D

Som rubriken lyder. Jag håller just nu på att packa! :D Jag har lite grejer kvar som jag ska lägga ner lite senare. Men nu ska jag äta, sen fara och handla det sista som saknas, sen duscha, äta middag, lägga ner det sista i väskorna sen bär det av till Göteborg :D:D:D
Ikväll 21.22 går vårat tåg från tågstationen, vi skulle samlas typ vid 21.00 , så min uppdatering kommer vara låg under helgen, men sen kommer det massa bilder :D:D


Btw, jag var å grillade igår med Olivia och Felicia ;)

Uppdaterar innan vi far, pusshej/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png