Söndag

Vi såg ju som sagt var "last song" igår, den var fan bra! Felicia trodde det skulle vara nån disney film eftersom Miley Cyrus är med, hahah, men det vare verkligen inte. Det var typ en drama. Det handlade om en tjej som tvingas bo hos sin pappa över sommaren, hon hade väl inte precis någon "happy" bakgrund. Hon träffar en kille där och hon kommer närmare hennes pappa åsså händer det massa saker. Den var sorglig, man satt typ och grät halva filmen xD

Ahja, idag åkte jag och mamma in till strömpilen. Jag skulle köpa jeans men det gick åt helvete rent ut sagt ;p
Vi ska snart åka till mormor och äta middag. Sen ikväll måste jag skriva kart min skapelseberättelse, omg, panik! ;O

HANE!/Sara

Postat av: Verran ♥

SV; Det är inte direkt någon som har frågat med skulle det vara något så skulle jag kunna fixa en. ♥ =)

2010-05-31 @ 20:23:19
URL: http://crazyverran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png