Svar på tal

Anonym om Dålig uppd.:
varför klaga på kinamope? dom är inte semre en andra..


Jag har inte klagat på kinamoppar? Jag sa bara att jag ville slippa se min fula, feta, röda DÅLIG-KVALLA-MOPPE, men betoning på DÅLIG KVALLA. Jag hade en Nordix moppe, det är ett märke som knappt nån jävel känner till. Den sög, motorn vibrerade när man körde, det är fan inte okej. Jag har inte sagt att kina-moppar är dåliga ;) Det finns ju bra kina moppar ;D Tex CPI och baotian, dom är väl dom mest kändaste märkena på kinamoppar, men dom verkar bra.
Btw, varför kommenterar ni bara anonymt 24/7? Skriv namn istället!

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png