TOLD U

Vad var det jag fucking sa!? ANNA BERGENDAHL KOMMER INTE GÅ VIDARE TILL ESC, och vad händer? Jo, hon blir kallad "schlagerfiaskot" av media och åker ur finalen eller vad dom nu kallar det. Hon kom alltså inte vidare. SÄMST! Jag fattar inte hur svenska folket tänkte när dom röstade vidare henne. Det måste ju seriöst ha suttit gamla pensionärer och ba "nämen ååh, hon var väl söt? henne röstar vi på, FLERA GÅNGER!" ja säger jag då, VARFÖR FUCKING INTE? det här är första gången någonsin som sverige blir utröstad och det förstår jag. Hur i h-vete tänkte dom!?

ÅÅÅÅÅH VAD SUR JAG BLR.

SUCK*

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png