ajabaja!

AJABAJA PÅ MIG.... förlåt att jag inte har uppdaterat något men nu tänkte jag att jag skulle göra ett litet inlägg här. Nästa helg ska jag och älskling till sthlm! Ska bli kulkul :) LÄÄÄÄNGTAR REDAN ASSÅ <3<3
Vi ska på K1 på Hovet. Kan någon gissa vad det är? Julshopping blir det också :D
Skola hela veckan har det varit.
fast i onsdags hade vi typ nå spec-dag man fick välja om man skulle vara på IKSU eller på skolan och klättra eller spela handboll eller vara på Ringside och boxas. Och jag valde ju såklart ringside för jag är ju eliiiiiit på att boxas (a) kan ju lova att jag hade träningsverk dagen efter..
nää nu ska jag vara social med Nicklas så vi hörs hejdå!

kan ju lova att det var ett tag sen! men det bjuder vi på ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png