Busigt

tjodobrelobore... ok?

Började 10.10 idag och slutade 13.20. Älskar seriöst måndagar. Sen följde sötemma med mig hem för annars måste hon sitta på tråkskolan och vänta på bussen. Så jag laddade hem Eclipse så vi såg på den, fast vi hann inte se klart den :]
Håller på å kirra ner 2012 nu också, jag vet jag suger jag har inte sett den hahah, men snart så! Fast nu kan jag ju inte hålla på å ladda ner massa filmer, jag måste göra klart svenskan och kanske räkna lite matte. Fast matten kan jag iof göra imorn... Okej men svenskan måste jag göra. Hahaha vafan gör jag, sitter typ å skriver till mig själv, ok...
Nä, ska börja med svenskan nu, HANE

/Sara


hahah var tvungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png