Call me bby (haha)

Chiiiiiiiiiiiiiiiiill dag idag. Har bakat hos mormor idag hahaha, fast jag misslyckades. Kakan smakade brännt och var alldeles platt -.-
Imorn ska jag vara med liddemannen men vi vettifan vad vi ska göra. Vi kan inte fara på iksu å träna för det är jävligt dyrt att ta sig in där, vi kan inte fara till stan för liddemannen har inga pengar, vi kan inte fara å bowla för liddemannen har inga pengar osvosv. VI HAR STORA PROBLEM.
Så om ni vill göra nått med oss imorn, SOM ÄR GRATIS, så ring mig, ok.


HAHHAHA, jag å jesper bju som fan på den här bilden. (gammal) VARFÖR KLIPPTE JAG AV MITT HÅR!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png