Kort dag

Det gillas (y) Började vid 10 idag och slutade halv 2. Det behövdes kan jag lova. För snart ska jag börja plugga igen. Vi har nått förhör imorn om EU... inte ok alls.
Hahhaha det enda jag skriver om är typ att jag måste plugga hahhaah.
Nä jag kan skriva om att i helgen blire partyyyy. Nämen på fredag blire skola men sen blire väännooor<3. Sen på lördagkväll äre girls night out (and in) hos ikfdl. He blir najs! Då får man träffa olla åxå, de var fan ett tag sen. Hahah det sista jag kommer ihåg från henne var när hon ringde mig för några veckor sen:

- Hej vars är du? :D
- Heeej! Jag är i vindeln, vars är du? :D
- SKOJARU MED MIG !? SARAAAAAAAAAAAAAA
- Vadårå?
- JAG STÅR UTANFÖR DITT HUS!

Hahhahahahhaha sötflicka_94


Haha hittade ingen annan bild :]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png