less

Jag säger bara en sak. Om ni inte vill plugga jävel i 3 år, VÄLJ FÖR FAN INTE SAMHÄLLSPROGRAMMET DÅ. Ååååhhh, höefiheäreijgäqiewjf. hatar det här. Sitter just nu och skriver en analys om en nyhet jag ska redovisa på fredag. Sen måste jag göra matte och eftersom jag glömde matteboken i skåpet under lovet så har jag minst 20 tal att göra. Sen måste jag plugga på spanska för det var ju självklart inte bara så att vi skulle skriva ner alla ord vi lärt oss i en "ordbank" och dela upp dom i verb, substantiv och blablabla. Nääj men gud va lite det va å göra, nä, vi har en läxa om väder på spanska också. Och tro inte att det tar slut här. Imorn ska vi lämna in ett arbete om kina där vi ska skriva en analys om vi tycker att kina är en demokrati eller en diktatur. Och hold on, jag är inte klar än. Imorn ska vi även recensera en bok vi har läst muntligt och jag har inte läst ut boken än...(men jag vet hur den slutar). Jag är fortfarande inte klar. Vi ska skriva nån engelska grej också som jag inte ens har nån aning om vad jag ska skriva. Nu tror jag att jag har tagit med allt... Nu börjar jag bli riktigt less på det här. Jag vill ha mer lov.... :(

Nä, nu ska jag inte berätta för er om mina problem nå mer.
Don´t forget the frågestund under Sabinas inlägg. Vi svarar på dom... nån gång... då vi har tid....typ.

HANE/Sara 


haha sötonge!

fan vilket tråkigt inlägg det här blev

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png