Never give up on someone you can´t go a day without thinking about

Ganska så chill dag , enligt mig iaf (a) Var inte med på idrotten pga av att jag har klantat mig......
Sen på svenskan så skulle vi ha nån jävla uppvärmning från början, hahaha asså ingela, hon är så söööt!

- då ställer vi oss upp, slappnar av, står stadigt med benen . åsså säger vi mimimimimimimimimimimimimimimimimimimimmimi, nonononononononononononononono, mimimimimimi, nononono.

hahahahah
ah, sen hände de inge mer intressant efter det. min kväll vart typ förstörd så nu vet jag int vad ja ska göra :( och sabina den lilla jävlen åker typ till stockholm ikväll så....

nä, nu ska jag sluta babbla massa scheisse.


sooooo tru </3 (lånade bilden av emma :])

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png