Svaren till "frågestunden"

Anonym
vilka bloggar följer ni ?
Sabina: Linns, Idas, Idas igen haha ;p Typ Kissies ibland sen typ många andra
Sara: Fokis, Kissies ibland paow och dessie, stinas, felicias och massa andra "småbloggar" ;P

Anonym
hur sminkar ni er? (=
Sabina: Haha typ mascara och ibland foundation
Sara: Jag använder foundation, puder, eyeliner, mascara och ögonbrynspenna :)

Anonym
hur långa är ni & vad väger ni? :)
Sabina: 161 cm lång och jag vill inte säga vad jag väger :O
Sara: Typ 163 cm och jag vill inte säga hur mkt jag väg :O

Anonym
vilka bloggar läser ni?
Sabina: Scrolla upp så ser ni svaren.  
Sara: Som sagt, mest foki och kissie men mestadels "småbloggar".

miss P E
Vad vil ni blir när ni bli stora :P
Sabina: Det vet jag inte :)
Sara: Jag har ingen aning :O

terese
hur blev ni kompisar? :)
Båda: När vi gick på vegaskolan så var Sabina med *en person* och Sara började umgås med dom. Typ...

Äveelinaa
1. vad är det bästa ni vet?
2. vad gör ni om 7 år?
Sabina: 1. Kompisar, Nicklas och innebandy. 2. Det vet jag inte än :) Det får vi se då :) 
Sara: 1. SOVA! Och kompisar såklart. 2. Igen aning ;p Kanske jobbar?

Amanda
oskuld ?
Sabina: Nej det är jag inte :P
Sara: Nej ;p 

julia
När och hur blev ni kompisar!?
Båda: Bläddra upp så ser ni svaret.  

Anonym
1. är ni kär i nån?
2. favoritgodis?
3. vad vill ni jobba med i framtiden?
4. bästa klädaffären?
Sabina: 1. Ja, jag är kär i Nicklas :)<3 2. Typ choklad (a) 3. Ambulandförare eller polis skulle vara coolt :) 4. Just nu är det H&M. 
Sara: 1. Nope 2. Choklad! 3. Jag vet inte... 4. Typ Gina och H&M.  

Anonym
vilket gymnasium går ni????
Sabina: Liljaskolan :) 
Sara: Samhälls på lilja.

ikfdl
1. hur mår du/ni?
Sabina: Jag mår bra :)
Sara: Bara bra ;D
2. vad heter era katter?
Sabina: Mina katter heter Trixi, Snuffe och Alfons, Jätte söta kissekatter :)
Sara: Har inga katter haha ;p
3. gillar ni harrypotter? (JAG VET ATT NI GÖR DET SÅ PASSA ER!!!!)
Sabina: Harry Potter är såååå bra!
Sara: Ja det är klart!
4. när dansade ni nakna sist?
Sabina: Jag dansar naken varje kväll! Nä men när jag känner för att dra en dans runt byn naken gör jag det
Sara: Igår på skolan. ElleRRRR
5. vad åt ni senast?
Sabina: Mentos. MUMS
Sara: Ett kex med ost på haha
6. vad är ern favorit film?
Sabina: Jag kan inte komma på någon just nu men Torkel i knipa är ju ganska rolig (a)
Sara: TWILLIGHT, NEW MOON OCH ECLIPSE FÖ FAN! Nä men serri.
7. gillar ni snö?
Sabina: Ja snö är bra om man ska vara i backen men annars är den bara i vägen tyck ja
Sara: Jaaaaa! :D Fast sommaren är ju inte heller helt fel...
8. favoritband?
Sabina: Har inget favoritband
Sara: Vet inte, lyssnar typ på allt (a)
9. vad tycker ni om att kungen gjort massa fuffens i sitt förflutna?
Sabina: Det bryr jag mig inte om jag gillar inte kungafamiljen alls. det enda som är kul är på hej baberiba (stavning?) när dom härmar kungafamiljen :)
Sara: Jag trodde att han också hade ett privatliv men i guess i was wrong...
10. tycker ni om morötter?
Sabina: Det är gott ibland men jag tål det typ inte :(
Sara: Dom har en ganska cool färg... Men ja, morötter är gödans!
11. vad vill ni ha i julklapp?
Sabina: Pengar skulle inte sitta helt fel!
Sara: Vet inte :O Men som Sabina sa, pengar skulle inte sitta helt fel.  
12. varför bloggar ni?
Sabina: Det är kul men jag brukar inte uppdatera så mycket (a) 
Sara: För att du ska ha nått intressant att läsa om Felicia! ;) Hahah
13. är det kul att blogga tycker ni?
Sabina: Ibland är det väl det.
Sara: Typ ibland, men det är roligare om ni kommenterar (mer) ;)
14. finns det känslor i rymden?
Sabina: Finns många känslor i rymden..
Sara: Finns det liv på mars? 
15. lyser stjärnorna i taket?
Sabina: Dom lyser på taket
Sara: Inte i mitt tak iaf...
16. vem sköt palme?
Sabina: Det var faktist jag
Sara: Jag orkar inte googla det. Det borde du veta Felicia...
17. var kan man köpa äkta Jell-O i sverige?
Sabina: På Ö&B
Sara: På H&M kanske?
18. vilken är eran favorit meny på MAX?
Sabina: Chickenbits är rätt bra
Sara: Jag gillar att variera mig...
19. vem vinner idol?
Sabina: Jay såklart!
Sara: JAY!
20. vem är bäst?
Sabina: Men Jay antagligen...om du menar i idol. Annars är ju jag bäst!
Sara: Jag såklart :O

grisen
HEJ
vad går ni för gymnasium? :D
och en till fråga
hur många har ni varit tsm med? :D
Sabina: OP på liljaskolan. Det vet jag inte. Men vi säger typ 4-5 som jag kommer ihåg :P  
Sara: Nämen tjenare grisen. Jag går sam på lilja. Om man räknar seriösa förhållanden så en (:

Postat av: till sara

SARA INGEN VET VEM SOM SKÖT PALME.................

2010-11-14 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png