0rKa

Har typ hur mycket som helst att göra! Dirr när jag kom hem pluggade jag matte i över 1 timme, sen började jag skriva den där jävla partiundersökningen för att jag måste komplettera den för att jag inte skrev nå bra tydligen? Våran samlärare måste seriöst ha nått emot mig... Men efter typ 1 skriven A4 sida pallade jag inge mer så då tog jag en tv paus och nu sitt jag här. Måste plugga mer sen efter maten... Men då ska jag fan belöna mig med en kladdkaka annars kommer jag dö, ok.
Hejdå

/Sara


Saknar sommarlovet feting mycke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png