älskade fredag

HELG! Fast.. näe. Skola imorn, tagga eller...
Provet som jag skrev om tidigare var på 10 JÄVLA SIDOR. Jag trodde jag skulle dö. Det var typ det värsta prov jag nånsin gjort i hela mitt liv :O (Ja, det var värre en nationella provet i svenska där vi skulle skriva en uppsats i 4 timmar). Sen efter det hae vi matte, jag var fan helt hjärntvättad. Typ jobbig dag men finally över. Kl 6 ska jag möta upp Sabina på laggen, vi ska käka pizza :]:] Tjockt. 




Såhär roligt kan man ha på rasten om man heter Jasmine, Sara och Cecilia. (Haha, vi bju fett mkt)

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png