Jag tror jag måste ta fram vinterjackan

Höll på frysa äset av mig igår, det var ju fan minusgrader när jag och Emma gick hem från ikaros. Ikaros suger typ. Bara massa p12or överallt. Tur att Tommy jobbade iaf haha, han försökte visa jag å Emma hur man "snurrar" en kortlek men det gick åt tjotahejta för mig så det slutade typ med att vi hade kortkrig :]


MER SNÖ vill jag ha

Ska nog gå och duscha nu för sen kommer Jasmine med bussen så då ska jag gå och möta henne. Sen kommer Cissi och då ska vi baka och se film hihi :] Sen blire nog middag uti bajsvännäs nånstans och sen myyys.
Ha en bra lördag kära läsare!

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png