less

jag är så fruktansvärt less på oärliga människor. jag trodde jag hade tur som hade så bra och pålitliga vänner i mitt liv, men i guess att den turen vände. efter att ha känt mina "kompisar" (kan man ens kalla det kompisar längre?) så länge som längst typ 8 år elr nått, så trodde jag verkligen inte detta om er. nu handlar detta givetvis inte om alla mina kompisar, ni kanske kan räkna ut vilka ni är. en bra kompis ställer upp, en bra kompis kan man lita på, en bra kompis ljuger inte, en bra kompis talar sanning, enligt mig.
tydligen så hade jag fel om er. 

 

varsegod, ta åt er.

/Sara
Postat av: Anonym

Vad har hänt? :/

2010-10-06 @ 12:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png