nolife.com

Avsluta meningen

Jag har insett att min senaste kyss var. . . bäst av alla

Jag lyssnar på . . . just nu katy perry

Jag pratar bara med . . . dom jag känner? ;p nämen alla

Jag tycker om . . . dig

Min första riktiga kyss var . . . fruktansvärt vidrig

Jag avskyr när folk . . . tror att dom är bäst

Jag gillar . . . dig

När jag vaknar på morgonen är jag . . . trött?

Jag är förälskad i . . . dig

Jag kommer alltid minnas . . . dig

Sist jag grät . . . förrförra veckan

Min mobiltelefon är . . . sämst

Kärleken är . . . wonderbra

Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . att jag är trött?

Just nu tänker jag . . . vilket jävla liv jag har

Bebisar är . . . sweet

Ikväll ska . . . tråka

Imorgon ska jag . . . se en hockeymatch

Jag vill . . . ha pengar

Postat av: Felicia♥

fin blogg;)

2010-10-31 @ 08:06:52
URL: http://biffigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png