Onsdag

Kom på att jag glömde spanskaboken i skolan. Fuck åxå. Vi har läxförhör (<--- det tog lång tid att skriva det där ordet för jag failade ganska många gånger) imorn.... Ahja, får googla på orden.
Ganska chill dag idag. Vi hade sovmorgon till 10 i 10. Sen skulle vi egentligen ha redovisning men det vart inte det för vi skulle få den lektionen på oss att fixa våran powerpoint presentation och det. Så det blir efter lovet istället ;)
Jahapp, vaaaaad ska man skriva nu då...
Hahah jag har seriöst inget roligt att uppdatera om. Inget händer ju här i tråkvénes.
HELVETE REGNAR DET UTE!? DU SKOJAR MED MIG VA!?!?!? FAAAAAAAAAAAAAAN ÅÅÅHH :((((((((((


Såhär ska de se ut! ;D

/Sara

Postat av: Anonym

sökte du på "snö" på google och tog första bilden eller?`;p kram!

2010-10-28 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png