Söndag

Tjeniis. Var i stan idag (igen haha), men skulle försöka hitta en slalomjacka men näääe, hade fortfarande inte kommit in än. Men fick iaf en mössa av pappa och mamma köpte nån jacka. Sen träffa jag Johan Edin i kassan, tydligen jobbar han typ där? haha ah, så stog å snirra lite med han. Sen fika vi, sen åkte vi upp till obs, där köpte jag strumpbyxor (igen) och en ring. Sen när jag kom hem övningskörde jag och nu ligg jag å latar mig i soffan. Ska väl käka snart sen ikväll har jag spinning ;p haha
Intressant inlägg men OK.

HANE :D


mmmmh godiiiis, hahahaha den bju ja på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png