Svar på kommentar

Anonym om Torsdag:
GICK DU INTE DIT Å BAD OM EN KRAM + BILD!?!?

Hahha nejnej, det våga jag int :] Har sett henne 2 gånger förut och visst det är väl lite fräsigt men det är inte samma sak som att se Britney Spears ;) De ni ;) Nä ja ba skoja jag har inte sett brittan om ni tror det

Fredag idarå. Äntligen ;O Sitter hemma just nu och är förjävligt förbannad. Jag är så jävla arg på alla läxor, prov och redovsningar som lärarna ba kastar på oss 24/7. HALLÅ!? Vill dom ta livet av oss eller? Jag var tvungen och gå hem och skriva om nå jävla ekonomiska begrepp PÅ EN FREDAG. HUR KUL KÄNNS DET? Och om jag inte skickar in till henne typ nu (har skickat iväg det nu) så skulle jag få frånvaro från lektionen som var igår??? Satan va arg jag är för jag fattar typ inget heller av vad distribution är??? Och mitt upp i allt kommer det typ en 30+are och plingar på dörren å ba HEEEJ VILL DU KÖPA TUNNBRÖD? :D Och bara för att jag var så jävla arg så gjorde jag det.
Nä nu ska jag int va arg längre. Emma kommer hit ikväll och då ska vi ha kul, ok? ;)

*bildlös*

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png